واسه این سوالشون یه منت هم میگذارن که اگر جوابت مثبت باشه انقدری
آدم حسابی هستیم که بریم و مزاحم نشیما.
نمیپرسن خودت دلت میخواد با کسی باشی؟ خودت دلت میخواد من
سوالای انقدر شخصی میپرسم؟ اصن خودت نظری داری در این باره؟
نمیپرسن چون برای تو حرمتی قائل نیستن؛ اونجاییم که مردونگی میخوان
به خرج بدن بخاطر همجنس خودشونه؛ نه تو!
منفصل....ما را در سایت منفصل. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75