با پرچم اسم تو.

خرید بک لینک
ازونجایی که اگه نگم شکر علاوه بر ناسپاسی ، بی حرمتی و بی ادبی هم

هست؛ اجازه میخوام دور همین میدون کوچولوی دنیا تو قلبم بدوعم و

فریاد "الحمدلله" سر بدم.

منفصل....

ما را در سایت منفصل. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 1:31

صفحه بندی