بس که میشه بهت امید داشت،
بس که فرق داری با بنده هات.
دوسِت دارم چون خداییت بند ِبندگیم نیس.
ما را در سایت منفصل. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 1:31